Brev:
Kost til min dreng
5. juni 2007
Alder:
9 mdr.
Kost til min dreng
Kære Helen
Jeg skriver da jeg er i tvivl om nogle ting.
Min søns dag ser sådanne ud:
kl 6.00 står op
kl.7.00 1 potion havregrød m frugt mos vand
kl 8-8.30 en flaske mm ud og sove 1 time.
kl 9-930 vågen
kl 12.00 1 skive bonde brød m pålæg + vand
12.30-13.00 ud og sove
14,30-15.00 vågner igen
15.00 frugt, ½ bolle, yoghurt med frugt + vand
18.00 aftens mad vores + grønsags mos
19.00 1 flaske vælling
19.00 godnat
24.00 1 flaske mm
sover
5.30-6.00 vågen
Han er en glad og meget aktiv dreng som trives både i vægt og højde
Jeg er i tvivl om han forsat skal have mm til formiddag ?
og hvad med den flaske vælling skal jeg blive ved med det? Han spiser flaskerne begge gange.
Den flaske kl 24.00 kan han undvære den eller er det bare en vane vi har givet ham.
Vi har et andet problem det er ved aftens maden er han begyndt med ikke vil have grønsagerne kartoflerne, vi har prøvet mos og stykker m sovs og uden. Men kødet det er han vild med og lyst brød og det synes vi jo ikke er helt optimalt.
Han skal begynde i dagpleje i næste uge er der noget vi kan lave om så det bliver nemmere.
Håber du kan hjælpe os .
Knus Britta